Sunday, April 11, 2010

JUARA PIALA FA...NEGERI SEMBILAN..




Yeiiiii..NS monangggg....Hobin jang Hobin..hobin jang hobin...NS monang...Sopit tak sonang duduk dibuek eh maso sepakan penalti tadi tu..ghaso cam nak tgk tapi tak sanggup nak tgk,somput dado dibuek ehhh..aduhhh kuek boto penangan bola ni..bilo dah monang tu..Sopit pulak yang melompek-lompek tak hingat...
Tapi yang paling best dan Sopit puji adolah peminat keduo-duo pasukan...tinggi sungguh semangat kesukanan tu..takdo gangguan dalam stadium..kek luar tu tak taulah kan..




Tapi yang Sopit tak berkonan tu, pengulas sukan tu bercakap macam tak suko yo NS monang, ado ko patut bilo dah monang tu suaro dia jadi lomah, mcm maleh yo nak mengulas. Tapi, bilo dio ceghito pasal Selangor, makkk aiiii, bukan main bersemangat lagi suaro eh tu..ewahhhh...tu nak underestimate lah tu..hellooo..NS pun terror gak main tauuu...Kepado semuo pengulas sukan tu..korang janganlah nak pandang ghondah kek NS ni, cukup-cukup lah tu.

2 comments:

armouris said...

tahniah Negeri Sembilan, main bola tu jangan sampai cedera! Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

Sopitkotam said...

Terima kasih sbb sudi bagi komen kek sini.

Main bola kalau takut cedera nnt tak dapek bola pulak.